Listing 1 - 7 of 7 |
Sort by
|
Choose an application
Op reis met Vlaamse meesters leidt je naar locaties in Vlaanderen en Brussel waar onze grootste schilders hun schildersezel opstelden. Ooit vonden zij dit de volmaakte plekken om op het canvas te verzinnelijken. Vaak zijn ze dat nu nog. Soms zijn ze het niet meer. Dit boek vertelt het verhaal achter vijftig werken uit de Vlaamse schilderkunst van de laatste zeshonderd jaar. Bij elk schilderij schetst Jos Vandervelden ook het cultuurhistorische verhaal. Hij voert je langs de stedelijke ontwikkelingen in de middeleeuwen, de industriële vooruitgang, de natievorming van België en de oorlogen. Tot slot krijg je bij elke locatie een handvol tips voor een bezoek aan historische monumenten, culturele bezienswaardigheden en waardevolle natuurgebieden in de omgeving.
Tourism --- Painting --- History of civilization --- travel guidebooks --- easel paintings [paintings by form] --- Flanders --- Brussels --- MAD-faculty 20 --- schilderkunst --- België --- cultuurgeschiedenis --- cultuurlandschap --- cultuurtoerisme
Choose an application
Herman Konings, Joeri Van den Bergh en Tom Palmaerts bundelen hun inzichten in één verzamelbundel. Vol trends waar we toekomsten kunnen op bouwen.Herman Konings verkent de nabije toekomst van handel (retail), wandel (mobiliteit) en warmte (gastheerschappij) met nauwelijks opgemerkte 'wendingen' als altruvatie, de bypass-economie, dividualisering, fygitale ruimten en de vlakke leeftijd.Joeri Van den Bergh toont aan hoe de nood aan échte Face Time bij de Generation Y and Z groter is dan ooit. Sociale media maken ons niet minder eenzaam. Gen Y is op zoek naar echte soulmates of 'bondgenoten', zowel in het leven als in merken en producten.Tom Palmaerts gaat op zoek naar onvermoede trillingen, ideeën die nog niet helemaal duidelijk zijn, maar die de potentie hebben om bestaande systemen te veranderen. Concepten die bij sommigen verblindende weerstand oproepen, maar die voor anderen juist de sparkle zijn om nieuwe uitdagingen aan te gaan.Bron : http://www.lannoo.be
Social change --- trends --- futurologie --- Maatschappijkritiek --- Toekomstvisies --- Sociaal leven ; 2000 --- -Sociale media --- Trends --- Sociale verandering --- PXL-Media & Tourism 2016 --- massapsychologie --- communicatiepatronen --- Trendwatching --- Detailhandel --- Mobiliteit --- Digitalisering --- Sociale media --- Verbondenheid --- Creativiteit --- Ideeën --- Trend --- Idee --- Musiceren
Choose an application
Informeren en realisatie, verbinden en regie, betrekken en advies, veranderen en reputatie. Vier woordenkoppels die samen de puzzel van interne communicatie vormen en die garant staan voor een impactvolle interne communicatie. Vonk inspireert u in dit boek met drie mooie voorbeelden in elk van de vier puzzelstukken. Zo leert u hoe u de interne communicatie van uw organisatie tot de 4de macht kan verheffen.
companies --- communications [discipline] --- Business policy --- Mass communications --- Communicatie ; organisaties. --- 65.012.45 --- 007.7 --- communicatie in organisaties - informatie in organisaties (zie ook 361.521.81) --- communicatie - sociale vaardigheden (zie ook 361.521, 384.01, 65.012.45, 8) --- PXL-Media & Tourism 2016 --- organisatiekunde --- interne communicatie --- strategisch management --- #KVHA:Meertalige communicatie
Choose an application
In het mandje van communicatieverantwoordelijken en leidinggevenden ligt vaak ook het schrijven van teksten die door anderen moeten uitgesproken worden. De auteur leert op een speelse maar wetenschappelijke wijze wat men moet doen en vooral niet mag doen bij het schrijven van een toespraak. Bovendien leert de gebruiker er de toegankelijkheid van de tekst te meten en krijgt handige tips om een toespraak interessanter te maken voor het publiek. Wie "luidop" wil schrijven moet zich voortdurend bewust zijn van het verschil tussen het geschreven en het gesproken woord. De tekst moet simpel, direct en vooral kort genoeg zijn. In het algemeen begint de aandacht van de toehoorders na 20' immers gevoelig te verslappen. Zorg er ook voor goed gebriefd te zijn en te schrijven en te spreken in functie van de toehoorder. Oefen vooraf en hou het boeiend
mondelinge communicatie --- redevoeringen --- Literary rhetorics --- Mass communications --- PXL-Media & Tourism 2018 --- communicatievaardigheden --- schriftelijke communicatie --- schriftelijke vaardigheden --- speechen --- 695 Communicatie --- Communication orale Mondelinge communicatie --- #KVHA:Taalkunde; Nederlands --- #KVHA:Schrijfvaardigheid; Nederlands --- #KVHA:Luidop schrijven; Nederlands --- Schrijven --- Communicatie --- Spreken in het openbaar --- Communicatieve vaardigheden --- Mondelinge communicatie --- Redevoeringen --- Taalvaardigheid --- Media 316.774 --- Redevoering
Choose an application
2016 heeft 1 op de 5 consumenten een migratieachtergrond. Deze evolutie is niet onbelangrijk en mag niet genegeerd worden. In de volksmond spreken we over superdiversiteit in onze maatschappij maar wat wil dit juist zeggen voor bedrijven? We realiseren ons nu niet wat de nieuwe consument kan betekenen voor het voortbestaan van bedrijven en organisaties. Vele bedrijven en organisaties zijn nog blind voor de opportuniteiten die de nieuwe consumenten bieden. Het is een koopkrachtige doelgroep die niet onderschat mag worden.Bedrijven moeten nadenken over hun voortbestaan en zich relevant maken voor de huidige maatschappij. De nieuwe consument aan zich binden verzekert zo hun toekomst. Ontdek de leefwereld van de nieuwe consumenten, wat ze kunnen betekenen voor jouw bedrijf en hoe je ze kan bereiken. Met dit boek richt de auteur zich tot bedrijfsleiders, academici en politici die de langetermijnstrategie uittekenen voor hun organisatie. Tot de marketeers die deze maatschappij mee vorm willen geven. Tot de nieuwsgierigen die durven dromen van een betere wereld. Bron : http://www.bol.com
Marketing ; etnomarketing. --- Marketing ; superdiversitiet. --- Marketing --- Sociology of minorities --- diversiteit --- marketingbeleid --- sociale marketing --- marketing --- etnomarketing --- migranten --- Etnomarketing --- #SBIB:309H2812 --- #SBIB:309H504 --- Multicultureel ondernemen --- multiculturaliteit --- 658.8 --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- Code en boodschap: sociologische, antropologische benadering --- Marketing 658.3.1 --- Migranten 325.11 --- 369.1 --- Multiculturaliteit --- Consumentengedrag --- PXL-Media & Tourism 2017 --- communicatiemanagement --- marketingcommunicatie --- maatschappelijke veranderingen --- consumentengedrag --- Verkoop --- Sales management --- Minderheidsgroepen --- Islam --- Salesmanagement --- Maatschappij --- Politiek --- Seksualiteit --- Theater --- Wetenschap --- Architectuur --- Film --- Godsdienst --- Cultuur --- Media --- Kleuter --- Technologie --- Kind --- Geschiedenis --- Voorlichting --- Minderheid
Choose an application
Belgische cultuur. --- glass painting [image-making] --- music [performing arts] --- ways of life --- Theatrical science --- identity --- History of civilization --- fashion [concept] --- Environmental planning --- design [discipline] --- Art --- urban development --- culture --- Film --- Audiovisual methods --- Politics --- recreation --- Architecture --- performing arts --- tourism --- audiovisual materials --- Civilisation --- Music --- Sociology of culture --- motion pictures [visual works] --- Sociology --- Sociology of cultural policy --- Tourism --- cultural heritage --- Recreation. Games. Sports. Corp. expression --- fine arts --- architecture [discipline] --- Philosophy and psychology of culture --- Psychology --- Flanders --- cultuurbeleid --- cultuursociologie --- museology --- cultuurparticipatie --- cultuurconsumptie --- Belgium --- Kunst --- Taal --- Muziek --- Podiumkunst --- Beeldende kunsten --- Architectuur --- Audiovisuele kunsten --- Sociaal-cultureel leven --- Cultuurwetenschappen --- communicatie --- Cultuur --- Cultuurbeleid --- Creatieve activiteiten --- 008 --- 7 <493> --- Academic collection --- 600 Cultuur --- cultuur --- C3 --- naslagwerk --- #VCV monografie 2005 --- #SBIB:316.7C200 --- #SBIB:316.7C310 --- BPB0601 --- 007 communicatie --- 316.7 cultuur --- 33 economie --- 351.85 cultuurbeleid --- cultuurcommunicatie --- cultureel erfgoed --- kunst --- 497 --- S2006230.JPG --- 008 Beschaving. Cultuur. Vooruitgang --- Beschaving. Cultuur. Vooruitgang --- 7 <493> Kunst. Ruimtelijke ordening. Architectuur. Sport en spel--België --- Kunst. Ruimtelijke ordening. Architectuur. Sport en spel--België --- Kunst en cultuur --- Sociologie van de cultuuruitingen: algemeen --- Cultuurbeleid: algemeen --- cultuurbeleid, culturele raden, cultuurpact --- Beschaving --- Cultuurfilosofie. Cultuurpsychologie --- Psychologie --- Sociologie van de cultuur --- Sociologie van het georganiseerde cultuurleven --- Sociologie --- Politiek --- Toerisme --- Audiovisuele methoden --- Ruimtelijke ordening --- Theaterwetenschap --- Ontspanning. Spel. Sport. Lichamelijke expressie --- Cultuurgeschiedenis --- audiovisuele materialen --- uitvoerende kunsten --- muziek --- architectuur [vakgebied] --- vormgeving --- beeldende kunst --- museologie --- stadsontwikkeling --- mode [fashion] --- recreatie --- toerisme --- films [visuele werken] --- levenswijzen --- identiteit --- glasschilderen --- Vlaanderen --- België --- 700.7 --- podiumkunsten --- beeldende kunsten --- architectuur --- design --- audiovisuele media --- museumarchitectuur --- glasschilderkunst --- stedenbouw --- edelsmeedkunst --- mode --- film --- jongerencultuur --- cultuurmanagement --- cultuurmarketing --- vrijetijdsbesteding --- leefstijl --- fine arts [discipline] --- sociologie --- 130.2 --- theater --- eenentwintigste eeuw --- literatuur --- mediakunde --- mediatheorie --- media --- cultuurfilosofie --- Kunsten --- Podiumkunsten --- Audiovisuele media --- Sociaal-cultureel werk --- Erfgoed --- Onderwijs --- Wetenschappelijk onderzoek --- Afrika --- Archief --- Compositie (muziek) --- Digitalisering --- Therapie --- Natuurwetenschappen --- Opvoeding --- Pedagogiek --- Statistische gegevens --- Godsdienst --- Sport --- Kleuter --- Geschiedenis --- Spraaktechnologie --- Onderzoek (wetenschap) --- performing arts [discipline] --- music [performing arts genre] --- culture [concept] --- fashion [culture-related concept] --- Culture --- Belgique
Choose an application
Een goede perstekst schrijven, een persconferentie geven, een interview afnemen of er eentje geven, duidelijk uitleggen waar uw organisatie voor staat aan uw doelpubliek: het is beslist geen sinecure! In deze handige gids geeft de auteur een aantal praktische tips aan al wie af en toe beroepshalve met de media te maken heeft.Behandeld worden onder andere:"De pers in België"Journalist zijn vandaag"Wat is nieuws?"Journalistiek schrijven"De reportage"Redigeren"Interviewen
media --- binnenlandse pers --- journalistiek --- Journalism --- Mass communications --- S20110654.JPG --- BPB0904 --- Communication de masse --- Politique de la communication --- 690 Media, mediarecht --- information --- presse --- 316.774 --- 316.774 Massamedia--(communicatiesociologie); technologische aspecten zie {659.3} --- Massamedia--(communicatiesociologie); technologische aspecten zie {659.3} --- 384 --- Massacommunicatie --- Communicatiebeleid --- informatie --- pers --- Belgium --- PXL-Media & Tourism 2018 --- journalistiek schrijven --- Media --- Journalistiek --- Perswezen --- België --- Nationaal perswezen --- Nieuws --- Nieuwsgaring --- Schrijven --- Reportages --- Interviews --- Mediarelaties --- Nieuwsberichtgeving --- Rapporteren --- Media 316.774 --- Massamedia (media) --- Pers --- política da comunicação --- Kommunikationspolitik --- ryšių politika --- kommunikációs politika --- viestintäpolitiikka --- komunikācijas politika --- politika tal-komunikazzjoni --- πολιτική της επικοινωνίας --- komunikační politika --- política de comunicación --- communications policy --- komunikačná politika --- politica della comunicazione --- komunikacijska politika --- politika e komunikacionit --- комуникациска политика --- communicatiebeleid --- kommunikationspolitik --- politica comunicațiilor --- kommunikatsioonipoliitika --- комуникационна политика --- политика комуникација --- polityka w zakresie komunikowania --- rozvoj komunikace --- kommunikációs rendszerek fejlesztése --- ανάπτυξη των επικοινωνιών --- communications --- dezvoltarea comunicațiilor --- communicatie --- comunicação --- meediapoliitika --- komunikāciju attīstība --- viestiliikenteen kehittäminen --- komunikácie --- desenvolvimento das comunicações --- Entwicklung der Kommunikationssysteme --- Medienpolitik --- desarrollo de las comunicaciones --- komunikācijas --- komunikacion --- rozvoj komunikácií --- comunicazione --- comunicación --- komunikacije --- viestintä --- médiapolitika --- kommunikation --- sviluppo delle comunicazioni --- kommunikationsudvikling --- zhvillim i komunikacionit --- développement des communications --- development of communications --- kommunikationsutveckling --- ryšio priemonės --- ontwikkeling van de communicaties --- ryšio priemonių tobulinimas --- kommunikatsioonisüsteemi arendamine --- επικοινωνία --- sakari --- razvoj komunikacija --- комуникациска стратегија --- communication --- comunicación de masas --- comunicare de masă --- masová komunikace --- massekommunikation --- množične komunikacije --- masové komunikácie --- масовне комуникације --- komunikim masiv --- komunikowanie masowe --- massikommunikatsioon --- масови комуникации --- plašsaziņa --- comunicação de massas --- масовни комуникации --- mass communications --- masinė komunikacija --- Massenkommunikation --- μαζική επικοινωνία --- comunicazione di massa --- tömegkommunikáció --- joukkoviestintä --- komunikazzjoni tal-massa --- massacommunicatie --- masskommunikation --- masovne komunikacije --- tömegtájékoztatás --- hromadná komunikace --- Monograph --- Reportage --- Interview --- Mediarelatie --- Reizen --- Ziekte --- Vliegen (werkwoord) --- beartas cumarsáide --- ilchumarsáid
Listing 1 - 7 of 7 |
Sort by
|